انتخابات در 1395 شعبه، رایانه ای برگزار می‌شود

زیر کشور گفت:برای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی پنج هزار و 405 نفر نامنویسی کردند که در مرحله بررسی صلاحیت ها توسط هیات های اجرایی 243 نفر انصراف داده، سه هزار و 703 نفر تایید صلاحیت شده، 897 نفر رد صلاحیت و 563 نفر نیز عدم احراز صلاحیت شدند.

محمدنجار اظهار داشت: در روند برررسی صلاحیت ها توسط شورای نگهبان نیز که به صورت قطعی اعلام شده از بین پنج هزار و 164 نفر، سه هزار و 444 نفر تایید صلاحیت شده،563 نفر صلاحیتشان احراز نشد و 470 نفر نیز انصراف داده اند.

**برای هرکرسی مجلس 12 نفر رقابت می کنندمحمد نجار همچنین با اشاره به تعداد داوطلبان تایید صلاحیت شده گفت:در انتخابات دوازدهم اسفند ماه برای کسب هر کرسی مجلس شورای اسلامی 12 نفر با هم رقابت می کنند.

وی ادامه داد: فهرست نهایی داوطلبان تایید شده برای درج آگهی امروز به فرمانداری های سراسر کشور ارسال و نتیجه نهایی بررسی صلاحیت ها فردا سوم اسفندماه به داوطلبین اعلام خواهد شد.

وزیر کشور گفت: برای تغییر حوزه انتخابیه 97 نفر درخواست داده بودند که از این تعداد با درخواست 73 نفر موافقت شد.

محمدنجار افزود: زمان رسمی تبلیغات نامزدهای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح روز پنج شنبه چهارم اسفندماه آغاز و تا ساعت هشت صبح روز پنج شنبه 11 اسفندماه ادامه خواهد داشت که امیدواریم رقابت نامزدها اتحاد و انسجام وحدت اسلامی و حضور گسترده مردم را به همراه داشته باشد.

وی با بیان اینکه حدود هزار حوزه انتخابیه اصلی و فرعی در سراسر کشور برای برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در نظر گرفته شده، اظهار داشت: در 10 درصد از این حوزه ها انتخابات به صورت رایانه ای خواهد بود.

وزیر کشور همچنین گفت: در این دوره از انتخابات 48 میلیون و 288 هزار و 799 نفر حائز شرایط لازم برای شرکت در انتخابات هستند.

محمدنجار همچنین در خصوص لایحه افزایش تعداد نمایندگان مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: براساس قانون اساسی لایحه ای را برای افزایش 20 نفر به تعداد نمایندگان مجلس شورای اسلامی تقدیم نمایندگان مجلس کردیم ولی آنها با این لایحه موافقت نکردند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 2 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط amin
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 1428
بازدید کل : 71803
تعداد مطالب : 751
تعداد نظرات : 74
تعداد آنلاین : 1



http://royalsell.com/theme/images/royalsell-amudi.gif

javahermarket